Heeej alla ^^
Jag ska skriva ett lååångt inlägg om conet här snart, men är bara för trött just nu....
Jag har träningsvärk i benen >__<
Men men, konventet var awesome, fredagen släpade sig fram, jepp, jag håller med, men lördagen och söndagen var jätteroliga ^^
Bowlingen blev av på lördagen, vi var två fursuiters där och massor av andra folk. Jag och wolfer som fursuitade fick en hel hejarklack bestående av ca 20ungar som spelade på banorna brevid.
Pysselhörnan öppnade på lördagen - jag hade 6st godkännda syelever som inte sytt med pälstyg förut men som sydde sina egna katt/varg öron och svans :3 Awesome.
Mickel fick ett par illeröron som jag sytt - jag hoppas bild dyker upp på de öronen, för han var så söt med dem!
Maksott tävlingen till hemsidan för 2010:
är öppen till Julafton i år. Skicka in bidrag till
kirrow@hotmail.com - temat är "vänskap och kärlek anthro style".
Ekonomi...? Vi har 7000kr nu i konvents kassa, 3000kr kommer betalas för cafekostnader, vilket ger oss 4000kr i vinst.
400kr är 10%, och kommer doneras till Djurskyddet med 2st donerade biljetter (300kr) och 881kr som vi fick in via direkta doneringar på konventet, alltså: Donering till Djurskyddet i är blir minst 1181kr. Sen kommer en av försäljarna, Danoo, donera 10% av pengarna han sålde för, hur mycket detta är vet jag inte än då han gör en separat donation till DS.
Minst 1181kr från besökarna alltså, totaly awesome.
Besökare: det var inga bråk eller större missöden! Alla på konventet var glada och trevliga, inget tjaffs på hela helgen! ^^
110 armband delades ut, varav ca 30 var crews och ca 80st var besökare + några dagsbiljetter.
All in all: Awesome. Och efteroom vi inte gick med ekonomisk back så kommer vi hålla det igen nästa år, förhoppningsvis i Stockholm, med mer reklam, bättre lokaler, mer folk och förhoppningsvis utländska furs också. That is my dream.
Men som sagt....mina benmuskler mördar mig, och jag har skola nu inte ens 12timmar efter ajg kom hem...urk....men vi hörs mer! Tack för ett underbart konvent!!!